Veelgestelde vragen

Hulp nodig? We helpen je graag. Hieronder vind je alle veelgestelde vragen. Zit je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren iDeal, Bancontact en vooraf overmaken.
Kan ik mijn bestelling na betaling nog wijzigen of annuleren?
Je kunt je bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren in ons systeem. Stuur even een mailtje met je bestelgegevens naar info@luny.nl. Als de bestelling nog niet verwerkt is, kijken we wat we voor je kunnen doen.
Kan ik een kortingscode gebruiken bij Luny?
Kortingscodes delen wij altijd via social media of de website. Deze kortingscode kun je vervolgens één keer gebruiken. Niet geldig in combinatie met andere acties.
Naar welke landen verzenden jullie?
Op dit moment naar Nederland en België.
Ik heb nog geen verzendbevestiging gekregen. Wat nu?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hier automatisch een bevestiging van in je mailbox. Check altijd eerst even je spam/reclamebox, voordat je contact met ons opneemt.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland rekenen wij €1,95 verzendkosten, en gratis verzending vanaf €30. Vanaf 1 januari 2020 mogen pakketjes naar België niet meer met brievenbuspost verzonden worden. Om die reden zijn de verzendkosten naar België €7,50, en worden de sieraden verzonden met de pakketpost.
Wat is de levertijd?
De sieraden worden binnen één tot drie werkdagen verzonden. We doen altijd ons uiterste best om de sieraden dezelfde dag nog te versturen. Natuurlijk zijn de meeste sieraden handgemaakt, waardoor we dit niet altijd kunnen garanderen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?
Oh nee! Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij versturen met (niet te volgen) brievenbuspost, waardoor bestellingen heel soms niet aankomen. Heb je na één week nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op! Let op: bestellingen naar België doen er gemiddeld langer over.
Kan ik jullie sieraden retourneren?
Wat jammer dat je niet tevreden bent met je sieraden. Bij ons kun je je sieraden binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, door een mailtje te sturen naar info@luny.nl. Vermeld in dit mailtje je naam, ordernummer en reden van retour en dan sturen we je het retouradres op. Let op: customized sieraden kunnen niet geretourneerd worden.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn voor eigen rekening. Je kunt je bestelling eenvoudig retourneren in de originele verpakking met het aantal benodigde postzegels erop. Of je kunt de bestelling retourneren in een brievenbuspakketje (met track & trace).
Verkleuren jullie sieraden?
Bij alle sieraden staat vermeld van welk materiaal het is gemaakt. Bij stainless steel sieraden is de kans op verkleuring nihil. We raden aan om onze gold plated 925 sterling zilveren sieraden en onze kralen sieraden af te doen tijdens het douchen en slapen. Door contact met water, crème, shampoo en/of parfum kan het gouden laagje slijten en kunnen de kleuren van de kralen vervagen.
Kan ik een aanpassing doorgeven voor een bepaald sieraad?
We maken alle sieraden met de hand, waardoor er heel veel mogelijk is. Wil je een andere kleur kralen, een andere bedel of andere lengte? Vermeld dit dan in de notities tijdens het afrekenen. Twijfel je of je aanpassingen mogelijk zijn? Stuur ons dan even een mailtje of een DM op Instagram.

Een andere vraag?

Neem dan contact met ons op! Get in touch